שאלה: הבדלים מרכזיים? - פורום כלי נגינה פיתוח קול | מוסיקה ישראלית | גיטרה חשמלית קלאסית אקוסטית בס | כתיבת שירים
פורום כלי נגינה פיתוח קול | מוסיקה ישראלית | גיטרה חשמלית קלאסית אקוסטית בס | כתיבת שירים museit.io

פורום שיעורים קנייה ומכירה משחקים
חזור   פורום כלי נגינה פיתוח קול | מוסיקה ישראלית | גיטרה חשמלית קלאסית אקוסטית בס | כתיבת שירים > ציוד וכלי נגינה > אורגנים וקלידים

אורגנים וקלידים כאן תוכלו לדון לגבי כל מה שנוגע לאורגנים.

תגובה
 
הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 15-05-2008, 02:58 PM   #1 (permalink)
משתמש רציני
 

תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: איזור חיפה
הודעות: 421
הודה: 13
קיבל תודה 50 פעמים ב48 הודעות
מוניטין: 17 omriM נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל שאלה: הבדלים מרכזיים?

מה ההבדלים המרכזיים בין הוי-סינט לוי-סינט gt? ובין הפאנטומים אליהם?
אני בדילמות לגבי רענון הסינטי שלי וחשבתי על הוי-סינט. אני בא מקורצוויל k2500 ולכן חשוב לי רעיון ארכיטקטורה משתנה (הנגישות לתכנות "עמוק" של הסאונד ומרכיביו) (אם מישהו מעלה את הרעיון של אואזיס אני מודיע מראש - שיחסוך ממני את הרעיון). אם למישהו יש דעה או ידע בנושא שירגיש חופשי.
תודה מראש - עמרי
omriM is offline   הגב עם ציטוט

ישן 15-05-2008, 08:32 PM   #2 (permalink)
משתמש מתקדם
 

תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 65
הודה: 0
קיבל תודה 2 פעמים ב2 הודעות
מוניטין: 18 jkossov נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל

רוצה לרכוש ממני את ה-K2600? אני עוד מעט עוזב ללימודים בחו"ל ולא יהיה לי מה לעשות איתו.
הוא מעודכן בגרסת התוכנה האחרונה שמאפשרת Triplemode, אז במקום ה-31 אלגוריתמים הרגילים יש לך
עוד משהו כמו 150 אלגוריתמים נוספים וזיליון אפשרויות לתכנות הכי עמוק שאפשר
jkossov is offline   הגב עם ציטוט
ישן 16-05-2008, 10:43 AM   #3 (permalink)
משתמש רציני
 

תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: איזור חיפה
הודעות: 421
הודה: 13
קיבל תודה 50 פעמים ב48 הודעות
מוניטין: 17 omriM נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל לא, לא תודה...

יש לי את ה-2500, ואם אני כבר אקנה חדש זה יהיה משהו טיפה יותר עדכני. מה גם שקצת נשבר לי מהמשקל הלא נורמלי של הכלי הזה. כל חזרה אני מרסק לעצמי את הגב... כמה שזה טיפשי - זה חשוב שיהיה נוח עם הכלי. אין לי בעיה עם הקורצוויל שלי, אני פשוט חושב שאם אני אעבור לכלי חדש יותר, איזה כלי יהיה עדיף ומומלץ בשבילי. ואני שואל לדעה - ברור לי שבסופו של דבר אני אגיע לחנות ואבדוק אותם בעצמי.

לדוגמא בעיה: הוי-סינט מסוגל לנגן רק פאטצ' אחד כל פעם. איזה זין - זה אומר שאני לא אוכל לעשות עליו תזמור וליירינג מורכב. אבל יש לו סאונד ושליטה שחבל על הזמן.

קיצר - דעות חבר'ה, דעות....
omriM is offline   הגב עם ציטוט
ישן 16-05-2008, 11:56 AM   #4 (permalink)
משתמש מתקדם
 

תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 65
הודה: 0
קיבל תודה 2 פעמים ב2 הודעות
מוניטין: 18 jkossov נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל

כן, משקל זה עניין בעייתי, אני גם הורג לעצמי את הגב כל הזמן לסחוב אותו לאוטו ובחזרה, ואני עוד גר בבניין בקומה 3... בכל מקרה, הקורצוייל זה כלי שעומד בפני עצמו ואני לא חושב שצריך בכלל להוסיף לו משהו. אם אתה מחפש סינטי חדש אני לא חושב שתוכל למצוא בו משהו שאתה לא יכול לתכנת או לעשות בעצמך ב-k2600. זה עניין של תחת וזמן כי לא מצאתי ולא שמעתי סינטיסייזר עם הסאונד של קורצוויל ושום דבר שמשתווה לרמת התכנות שאפשר לעשות איתו. קח בחשבון שאין לך את האופציה ב-2500 של הטריפל מוד שזה פשוט דבר אדיר ואם אני לא טועה יש לך אפשרות רק ל-3 זון בסטאפ מוד, ב-2600 יש 8. זו בחירה שלך בסופו של דבר ואתה לא תקנה שום כלי בלי לבקר במרום וחלילית ולשבת כמה שעות טובות על הסינטים. אם אתה מכיר מישהו שירצה לרכוש את ה-k2600 תגיד לי כי אני חייב להיפטר ממנו לפני הנסיעה, תודה.
jkossov is offline   הגב עם ציטוט
ישן 16-05-2008, 06:00 PM   #5 (permalink)
משתמש רציני
 

תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: איזור חיפה
הודעות: 421
הודה: 13
קיבל תודה 50 פעמים ב48 הודעות
מוניטין: 17 omriM נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל או.קיי...

אתה צודק לגבי הקורצוויל - אבל לא מדייק - יש לי אופציה לבצע 8 זונים שונים בסטאפ, וזה נכון שאפשר לתכנת כל פרמטר באופן עקרוני בקורצוויל. שים לב לדברים שיש בהם פער - ושוב, אני מאוהב בקורצוויל שלי, אבל אלה עדיין פערים בעייתיים:
- אפקטים - כמות מעבדי האפקטים נמוכה, ומלבד רוורב קורוס ודליי גלובליים אתה די מוגבל למולטי אחד לכל סטאפ, ובייחוד כשאתה משתמש בסיקוונסר או עובר סאונדים במהירות עם פדאל, יש הרבה חיתוכי סאונד וכד' - לא נעים לאוזן.
- יותר מדי עבודה לא נוחה וסיזיפית על דברים שהיום הם סטנדרט פשוט והתכנות במסך הקטן הוא מגושם, ואומנם למדתי המון על סינטוז, אני לא חושב שאני צריך לעבוד כמו שהיו עובדים לפני עשר שנים כשאני רוצה להגיע לתוצאות מהירות בזמן חזרה או ליצור סאנדים מעניינים - אני משקיע בעסק יותר מדי שעות.
- הסיקוונסר חלש, מסורבל ולא אפשטיבי.
- נתקלתי בבעיות שונות בנוגע להחלפת פאטץ' במכשיר רולנד בשליטה מרחוק (משהו שאני בספק אם היה בעייתי אם ה2500 היה חדש יותר)
- וכמובן, אין לי קיי.די.אף.אקס - מה שאומר שאין לי סמפלר, מה שמעודד אותי לחדש את הסינטי למשהו עדכני, מצ'וכלל, נוח ונעים לעין. ובעיקר שיהיה כיף לעבוד איתו כמו על הקורצוויל אבל פחות מתיש ממנו. כי כמה שאני אוהב את הכלי הזה - הוא שוקל המון, יש לו מסך קטן שמכיל בקושי את הפונקציות שיש בו - ואם אתה מתכנת הרבה על ה-2600 אז אתה יודע למה אני מתכוון - יכול להיות שזה לא כל-כך מפריע לך - אבל אתה יודע למה אני מתכוון.

מה שכן - מבחינת סאונד הוא מדהים. פשוט מדהים. אבל... אם הייתי יכול להרשות לעצמי לקנות סינטי נוסף הייתי עושה את זה, ושקלתי במשך הרבה זמן אולי להביא ראדיאס או וי-סינט בנוסף - (אתה יודע, בשביל הווקודר והאנאלוגיות) אבל אני מאמין שאם אני אמכור את הקורצוויל ואקנה סינטי אחד שיענה לי על יותר פרמטרים זה יהיה יותר טוב (אני ממש לא רוצה להיסחב עם שני סינטים לחזרות...)
omriM is offline   הגב עם ציטוט
ישן 16-05-2008, 06:01 PM   #6 (permalink)
משתמש רציני
 

תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: איזור חיפה
הודעות: 421
הודה: 13
קיבל תודה 50 פעמים ב48 הודעות
מוניטין: 17 omriM נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל אה ו..

כמה אתה רוצה עליו פחות או יותר?
omriM is offline   הגב עם ציטוט
ישן 16-05-2008, 06:15 PM   #7 (permalink)
משתמש מתקדם
 

תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 65
הודה: 0
קיבל תודה 2 פעמים ב2 הודעות
מוניטין: 18 jkossov נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל

האמת שעם הסיקוונסר אני בכלל לא עובד. בנוגע לחיתוכי סאונד בהעברת סאונדים עם הפדאל לא נתקלתי בבעיות. יכול להיות שזה רק עם ה-2500 או שזה פאק ספציפי בכלי שלך. אתה מתכוון שיש לך פתאום איזה עליה בווליום כשאתה מחליף סאונד או שאתה שומע איזה "פלאק'" כזה למאית שניה? לי בהתחלה הייתה בעיה של עלית ווליום אבל אז הבנתי שהיו לי כמה פריסטים שביציאה מהם הווליום מוגבר ופשוט ביטלתי את זה. מאז הכל בסדר. אני תיכננתי האמת בחו"ל לקנות את הקורצויל החדש Pc3x. הבנתי שהוא מצוין ושבהרבה מובנים אפילו עדיף על ה-k2600. החסרון בו שאין לו סמפלר אבל זה כבר עניין של כל אחד בנפרד אם זה חשוב לו או לא.
בגדול תיכננתי למכור אותו ב-8000 ש"ח כולל קייס קשיח שהזמנתי במיוחד עבורו ושעלה לי 1200. עם זאת אין לי להסתיר, אני עוד מעט עף מפה ואני חייב למכור אותו אז מן הסתם אני אהיה גמיש אם אני אראה שיש לי רק קונה אחד.
jkossov is offline   הגב עם ציטוט
ישן 16-05-2008, 08:09 PM   #8 (permalink)
משתמש רציני
 

תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: איזור חיפה
הודעות: 421
הודה: 13
קיבל תודה 50 פעמים ב48 הודעות
מוניטין: 17 omriM נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל לא הבנת אותי כל כך...

לא התכוונתי לאיזה קפיצה משמעותית - התכוונתי... לדוגמא:
אתה מנגן סאונד פסנתר יפה, עם ריוורב הפוך כבד וקצת דיליי מה שאומר שאחרי כל תו יש שובל, נכון? אז עכשיו, כשאתה מעביר לסאונד אחר - נגיד, פסנתר וכינורות שגם להם יש דיליי וריוורב רגיל וקצת קורוס - המעבר יהיה עם חיתוך די חד של האפקטים. זה משהו שהיום כבר פחות קיים בסינטים בגלל מעבדי האפקטים הרציניים יותר שיש להם. כמובן שזה עוד יותר דרסטי כשמדובר בשינויי אפקטים רציניים יותר. תשמע - כל זה בלי להוריד מערכו של הכלי - כל אתר באינטרנט שכולל חוות דעת וביקורות מצהיר על שני הכלים האלה (2500 ו2600) כשניים מהכלים השימושיים, הטובים והעמוקים (מבחינת סאונד ובמחינת ורסטיליות הסינטוז) שהיו אי פעם ועדיין כך היום. דבר זה עוד יותר נכון כשמדובר בגירסאות הסאמפלר (S) של שני הכלים. ההרחבות של קורצוויל, התוספות סאונדים ויכולות השליטה (סליידרים, פסי גומי, סוויצ'ים, ווילס וכו'). אחי, אין כמעט כלי אפילו היום שנותן למשתמש כל כך הרבה אמצעי שליטה שאתה יכול להצמיד להםפרמטרים כמו שהכלי הזה נותן למשתמש בו. זה כלי מדהים ולדעתי - מי שמבין בסינטיסייזרים וworkstations יודע שהכלי הזה שווה לא פחות מהכלים שיוצאים היום והיה מוכן לשלם כסף טוב בעד אחד כזה במצב חדש. החסרונות שלו פחותים בהרבה מהיתרונות.
מה שלא מפריע לי להצהיר שאני מתכוון למכור את שלי כי אני רוצה משהו שיותר נוח לעבוד איתו הזריזות. כמו שאתה יודע - היתרונות של סינטי אחד על פני סינטי אחר לא טמונות במה הוא מסוגל לעשות - אלא טמונות במה שאתה רוצה שהוא יהיה מסוגל לעשות בשבילך. (הייתי רוצה סינטי שיגלח אותי, ממש נמאס ההתעסקות הזאת כל בוקר...)

שיהיה בהצלחה ואם אני אשמע על מישהו שמחפש 2600 או משהו בסגנון אני אגיד לו עליך.
omriM is offline   הגב עם ציטוט
ישן 02-06-2008, 09:27 PM   #9 (permalink)
KTA
משתמש מתחיל
 

תאריך הצטרפות: Sep 2006
הודעות: 48
הודה: 0
קיבל תודה 0 פעמים ב0 הודעות
מוניטין: 0 KTA נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל

לעומרי,
בנוגע לחיתוך האפקטים בזמן שאתה מעביר סאונדים,הכלי שלך הוא עוד במצב טוב, יש לי קורג M3 ואופן העברת הסאונדים בו הוא פשוט
נוראי. הוא חותך במיידי את הסאונדים הקודמים ועובר לחדשים גם אם אני משתמש באותם אפקטים. ככה גם עובד אואזיס אגב...
אבל ממה שהבנתי בפנטום אין את הבעיה הזאת, ככה שאני הייתי הולך עליו.
אם כבר מדברים על האואזיס, הm3 בנוי עליו בעיקרו ככה שאם לא מפריע לך הפאק של העברת צלילים
זה כלי מצויין עם המון אופציות לאפקטים ותכנות עבור כל כלי בנפרד וגם מסך מגע צבעוני גדול לעבודה נוחה וכל זה במחיר סביר.
KTA is offline   הגב עם ציטוט
ישן 03-06-2008, 08:43 AM   #10 (permalink)
משתמש רציני
 

תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: איזור חיפה
הודעות: 421
הודה: 13
קיבל תודה 50 פעמים ב48 הודעות
מוניטין: 17 omriM נמצא בדרך המלך
ברירת מחדל למיטב ידיעתי

למיטב ידיעתי אחד הייחודים באואזיס הוא דווקא העברת האפקטים בו.
אגב, אני יודע שבקורצוויל אתה יכול להגדיר האם אתה רוצה שהפריסט יעבור כשאתה לוחץ על הפדאל, או רק כאשר (לאחר לחיצה על פדאל, או כפתור או משהו) אתה מרים את האצבעות לחלוטין. ככה אתה יכול לבצע מעברים חדים לליד בסוף אקורד בלי עכבות.
האמת שהאמ-3 לא מלהיב אותי מספיק, לצערי.
אבל, אני בטוח שאפשר לתכנת מעבר רך של סאונד ואפקטים בכלים חדשים, בטח על ידי שילוב עקומות אנוולופ שיופעלו על ההעברה.

אבל נראה לי שהפנטום החדש יהיה מעניין מאוד - למרות הקטע של ורקסטיישן לקח מפנה יותר לכיוון תחנת הפקה מלאה למוזיקה =- עניין מטריד וכבד.

תודה בכל אופן
omriM is offline   הגב עם ציטוט
תגובה

הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacks are פועל
Pingbacks are פועל
Refbacks are כבוי

פורום המוסיקה מדורג 5 / 5 לפי 28 גולשים


כל הזמנים הם GMT +2. השעה כרגע היא 05:45 PM.


מופעל על: vBulletin Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0
תקנות ותנאי שירות
כל הזכויות שמורות ל Musictalk 2003-2007 כל יצירה הנכתבת בפורום זה ו/או בכל פורום אחר מעוגנת בחוק זכויות היוצרים, כמצוין בתקנון הפורומים ועל- פי חוק זכויות היוצרים. אין להשתמש בכל יצירה כתובה ללא אישור בעלי הזכויות. מערכת MusicTalk.co.il אינה אחראית ולא תישא בכל אחריות למסרים, ידיעות, פרסומים מכל מין וסוג שהוא, אופי הדיונים בפורומים ותוכנם, כולם או מקצתם, והאחריות בעניין זה תחול על המשתמש/ת מפרסם/מת המידע או ההודעה, ועליו/ה בלבד. המערכת לא תישא באחריות כלשהי לנזק, תקלה, אובדן וכיוצא בזה, אשר ייגרמו, אם ייגרמו, כתוצאה מפרסום כלשהו בפורומים או במידע שבהם, ובכלל זה שימוש. האחריות על השימוש במידע הנמסר בפורומים ותוצאותיו יחולו על המשתמש/ת ועליו/ה בלבד.

  

לימודי מוסיקה | אולפני הקלטות