פורום כלי נגינה פיתוח קול | מוסיקה ישראלית | גיטרה חשמלית קלאסית אקוסטית בס | כתיבת שירים - צפיה בהודעה בודדת - מיתרים יוצאים מכיוון
צפיה בהודעה בודדת
ישן 30-09-2013, 09:44 PM  
BnaGor
משתמש קבוע
 
הסמל האישי שלBnaGor
 

תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: חולון
הודעות: 1,434
הודה: 248
קיבל תודה 297 פעמים ב251 הודעות
מוניטין: 0 BnaGor ללא דירוג כרגע
ברירת מחדל

אמיר Aria ב600 ש"ח גיטרה קלאסית באמת נשמע תמוהה מדי. לא רוצה להעליב או משהו, אבל זו רמה אחת או שתיים מעל "גיטרות תחנה מרכזית". וזה גם החסרון שלא לקנות בחנות גדולה ומוכרת - אין לך אחריות בדרך כלל ואת לא מקבלת כל מיני פיצ'רים כמו עוד סט מיתרים וכו'.
יש מצב שקנית את הגיטרה מהחנות החיפאית Booster? אם כן מוזר כי בדרך כלל ממה שהבנתי מחברים שקונים שם שזו אחלה חנות והיא מאוד אמינה. אבל הגיטרה לדעתי פחות אמינה עקב באמת הבניה הזולה שלה וסט אפ לא איכותי שככה יצאה הגיטרה מהמפעל. כמו שאפשר לעשות לה כל מיני טיפולי תחזוקה ושדרוגים כדי לשמור על חיי הגיטרה - אבל היא תהיה אף פעם כמו גיטרה נגיד של Seagull בתקציבים גבוהים.

שורה תחתונה - הפתרון הטוב ביותר שאני יכול להציע לך כרגע הוא לתחזק ולטפל בגיטרה באופן סדיר ומסור: לשטוף ידיים עם סבון לפני ואחרי נגינה, לכוון עם טיונר דיגיטלי כל פעם את הגיטרה לפני קטע שאת מנגנת, לא להשתגע יותר מדי עם כיוונים בגיטרה (שתישאר תמיד או רוב הזמן על כיוון אחד), לנקות אותה פעם בשבוע לפחות (לנקות מיתרים, צוואר, ראש וגוף - יש המון ערכות טיפול איכותיות בתקציבים מצחיקים, את צריכה שמן לימון מטלית יבשה וקצת פוליש ווקס וגמרנו אבל אפשר גם להתפרע יותר עם זה), בסוף כל קטע נגינה להחזיר את הגיטרה לנרתיק שלה! ועדיף שהנרתיק יהיה איכותי על מנת לשמור על חיי הגיטרה כמה שיותר. וכמובן להחליף מיתרים אחת לכמה זמן (בדרך כלל זה אחת לכמה חודשים בממוצע, אבל זה משתנה בין נגן לנגן ואופי המיתרים - יש נגנים שמחליפים מיתרים פעם בשבוע ואפילו פעם ביום בגלל המון שעות נגינה, חלודה וכיו"ב).
BnaGor is offline   הגב עם ציטוט